פרסום אתרים בגוגל

ניהול הפרסום בגוגל מאפשר להגיע אל קהל הלקוחות במהירות וביעילות

פרסום באמצעות מסע פרסום ממוקד של גוגל Ads מאפשר למפרסם לקבל את התמורה הגבוהה ביותר עבור השקעתו. במסגרת מסע הפרסום ישלם המפרסם רק עבור מי שהקליק על המודעה ואשר נכנס בפועל אל עמוד הנחיתה. המפרסמים יכולים לדעת בכל רגע נתון – כמה עולה כל קליק, כמה נכנסו אל האתר שלהם באמצעות המודעה המפורסמת, כמה רכשו את המוצר או השירות המפורסם ואף כמה כל רכישה כזו עלתה בפועל למפרסם במסגרת המסע.

פרסום בגוגל

תהליך ניהול והקמת מסע פרסום בגוגל:

  • קביעת מטרות מסע הפרסום
  • הגדרת המוצר או השירות המפורסם
  • הגדרת קהל היעד
  • ניתוח האתר המפרסם
  • ניתוח קהל היעד ומחקר מילות מפתח
  • הגדרת לוח זמנים לפיילוט ותקציב ראשוני

קביעת מטרות מסע הפרסום

לכל מפרסם מטרות שונות אותן ירצה להשיג באמצעות המסע, בדרך כלל מטרות אלו הן מכירת מוצר, מכירת שירות והשגת חשיפה למותג. היעד שלנו כמנהלי מסע הפרסום הנו השגת מטרות המפרסם בתקציב נתון תוך מזעור עלויות הפרסום, מזעור העלות להמרה ומתן ערך כמה שיותר גבוה למפרסם עבור השקעתו.

הגדרת המוצר וקהל היעד

הבנת אופיו של המוצר ותועלותיו לצרכן הכרחית כשלב מקדים לתכנון המסע. בשלב זה המפרסם מספק אינפורמציה מילולית, כתובה ומוקלטת לגבי המוצר או השירות המפורסם ואנו לומדים את המטריה באופן יסודי על מנת שיהיו בידנו הבסיס והכלים הדרושים בכדי לאפיין את קהל היעד. הגדרת ואפיון קהל היעד גם הם מבוצעים יחד עם המפרסם – שכן אין יודע טוב ממנו את העסק שלו, מוצריו ולקוחותיו. בידע המצטבר לגבי המוצר המיועד לפרסום ולגבי קהל היעד נשתמש כחלק מהפרמטרים הקובעים בשלב ניתוח מילות המפתח המפורט בהמשך.

ניתוח האתר המפרסם

לאחר שהגדרנו יחד עם המפרסם את המוצר ואת קהל המטרה אנו ניגשים אל אתר המפרסם ומנתחים אותו. ניתוח זה מהווה מאין עין נוספת במבט הכולל הדרוש להשגת בסיס ידע רחב להצלחת מסע הפרסום. במסגרת תהליך הניתוח מאומתים ומקבלים משנה תוקף נושאים שנדונו בשלבי הגדרת המוצר וקהל היעד ואף יעלו נושאים או צדדים שלא ניתן להעביר בדרך אחרת ואשר מאפשרים לנו, מנהלי מסע הפרסום, לראות את התמונה הכוללת באופן מדוייק וממוקד. על בסיס ניתוח זה נתקדם וניגש לנתח את קהל המטרה.

ניתוח קהל היעד ומחקר מילות מפתח

קהל היעד אליו מכוון מסע הפרסום משתמש במילים ובביטויים רבים ושונים בחפשו אחר מידע באינטרנט הנוגע למוצר או לשירות המפורסם. גילו של קהל היעד, מקום מגוריו ומינו הנם רק חלק קטן מן המאפיינים המכוונים אותנו להשגת התמקדות מקצועית בקהל מטרה רלוונטי – שבו קיים הסיכוי הכי גבוה להשגת המרה – מכירה של המוצר או השירות. הבנה טובה יותר של קהל היעד מאפשרת לנו להעריך באופן מדוייק יותר באילו מילים ישתמש או באילו אתרים יבקר בחפשו אחר מידע רלוונטי. מחקר מילות המפתח המבוצע לאחר ניתוח ואפיון קהל היעד יעלה בידינו רשימה ארוכה של ביטויים ומילות מפתח רלוונטיות למסע הפרסום ולמטרותיו. רשימה זו, ככל שתראה כרשימה מדוייקת וממוקדת הנה רשימה ראשונית אשר גדלה בהמשך- במשך שלב הפיילוט – בהתאם להתפתחות הקמפיין, לסטטיסטיקות המופקות ולניתוחי הביניים שאנו עורכים לאורך הקמפיין.

הגדרת לוח זמנים ותקציב

את מסע הפרסום אנו מתחילים בפיילוט לו נגדיר לוח זמנים ריאלי למדידה מבוססת של תוצאות אשר על בסיסן ניתן יהיה להגיע להחלטות איכותיות לגבי תקציב מסע הפרסום והיקפו. שלב הפיילוט בדרך כלל אורך בין חודשיים לשלושה חודשים שמהווים פרק זמן מספיק להשגת תוצאות ולמדידתן. במסגרת פרק הזמן העיקרי בפיילוט מבוצעים בהדרגה כוונונים – שינויים ותוספות – הכרחיים להשגת חשיפה מקסימלית, להשגת עלות נמוכה לכל קליק ולהשגת יחס המרה גבוה ככל הניתן. בפרק הזמן של השבועיים האחרונים בפיילוט יוצגו התוצאות הטובות ביותר ועל בסיסן ניתן יהיה להעריך באופן הקרוב ביותר למציאות את כדאיות מסע הפרסום – עד כמה מסע הפרסום נותן למפרסם את הערך אותו הוא מעוניין לקבל עבור ההשקעה.

רוצים להתייעץ עם מומחה?

מלאו טופס קצר ונחזור אליכם

עוד על פרסום בגוגל

קידום אתרים לסטרטאפים

סטרטאפים זקוקים לקידום אתרים ייעודי כדי להגיע לפריצה בעידן הדיגיטלי, נוכחות משמעותית במרחבים הדיגיטליים הפכה למרכיב בלתי נפרד מההצלחה העסקית של חברות. שנים רבות של ניסיון ופרויקטים מוצלחים מלמדים שקידום…

קידום תמונות בגוגל

תהליך האופטימיזציה של תמונות למנועי חיפוש הוא חלק בלתי נפרד מהקידום האורגני של האתר. במיטוב התמונות נטפל בין היתר בהיבטים הבאים: זיהוי וטיפול בכל בעיה טכנית שעשויה למנוע ממנועי חיפוש…

קידום אתר מפעל מחיצות וריהוט

חברת “פריזמה קידום ופרסום” מספקת שירותי קידום אורגני ופרסום לאתרים וחברות בתחומים מגוונים.

חברת רינות מחיצות וריהוט בע”מ אשר נמצאת בראשון לציון נמנית עם הלקוחות הוותיקים של פריזמה קידום ופרסום.

החברה מתמחה בפיתוח מערכות אלומיניום מתקדמות לחדרים נקיים, מעבדות ובתי חולים, ייצור ריהוט ומחיצות לתעשייה והסקטור העסקי.

המגמות האחרונות של פרסום באינטרנט בישראל

פרסום באינטרנט הינו מנוע חזק בעל יכולת השפעה חסרת תקדים. מהם הטרנדים האחרונים שעלו בתחום הפרסום ברשת?

אין ספק בכך שהיום פרסום באינטרנט הינו הפרסום הפופולארי, המוכר והיעיל ביותר. בעידן בו אנו חיים, עידן בו אנשים נחשפים לאינטרנט יותר מלכל מקור אחר, לפרסום באינטרנט יש כוח רב והוא יכול להשפיע בצורה עצומה על קהל היעד, ולכן מדובר בפרסום הכדאי ביותר היום.

קמפיין לידים – האם זה כדאי?

מה זה לידים? איך עושים את זה? כמה זה עולה? כל התשובות לפניכם.

אם אתם מנהלים עסק קטן או גדול, עסק מבוסס או בתחילת דרכו, בטח חשבתם על קמפיין לידים בשלב כזה או אחר.

נתחיל מההתחלה – פרסום במודל לידים (CPL) הוא מודל בעולם הפרסום מבוסס התוצאות שהתפתח בשנים האחרונות יחד עם התפתחות רשת האינטרנט. ליד הוא למעשה אדם (טלפון, שם, אימייל) המעוניין לשמוע על השירותים שלכם. פרסום לידים מציע ללקוח לשלם אך ורק עבור הפניה כזו, כלומר אך ורק עבור פרטי לקוח פוטנציאלי המעוניין לשמוע על השירות שלכם.

כנס Google Partners השנתי – רשמים

בתחילת חודש ספטמבר ערכה גוגל ישראל את הכנס השנתי הראשון, עבור סוכנויות הפרסום המועדפות עליה – סוכנויות Google Partners. מדובר בכ-120 סוכנויות בישראל, אשר גוגל מכירה בהישגיהן המקצועיים והלקוחות המרוצים שלהן. גוגל משקיעה בסוכנויות הללו מזה מספר שנים, באמצעות אירועים ייעודיים, כנסים, סדנאות מקצועיות ואף אימון עסקי מקצועי אשר מוענק חינם לסוכנויות הנבחרות.

חנות מחשבים בכרמיאל

בעלי ומנהלי חנויות מחשבים היקרים. לא מוצאים אתכם בגוגל!

אני חייבת לחלוק עמכם סיפור שקרה לי הבוקר שגרם לי להבין כי העובדה שחנותכם לא מדורגת גבוה בתוצאות החיפוש בגוגל פוגעת לא רק בהכנסות החנות אלא גם בנו, לקוחותיכם.

דירוג שונה בגוגל עבור טלפונים חכמים

שימו לב – אתרים שאינם מותאמים לטלפונים חכמים יאבדו דירוג בתוצאות חיפוש!

אם אתם רואים שנתוני הכניסה מטלפונים חכמים לאתר שלכם אינם גבוהים במיוחד או שהם בירידה – אז יש סיכוי לא רע שגוגל לא מפנה אליכם חלק מהתנועה מטלפונים חכמים. ז”א שמיקום אתרכם בתוצאות החיפוש שמבוצעות באמצעות טלפונים חכמים הנו נמוך מאשר תוצאות החיפוש עבור מחשבים נייחים.

הסיבה: גוגל נותנת חשיבות להתאמת האתר עבור טלפונים חכמים – בכדי להעניק למשתמשיה חוויית גלישה תקינה – תוצאות שנוח לצפות בהן במכשיר טלפון חכם – במסך קטן מאד.

למקד את הפרסום ולהרוויח

אנחנו לא רוצים להיות שליליים אם כי לעתים אנחנו חייבים. הטיפ הבא חשוב מאוד, והוא עוסק במילות מפתח שליליות בקמפיין פרסום בגוגל.

מילות מפתח שליליות

הכנסת מילות מפתח שליליות בקמפיין בגוגל יכולה לחסוך לכם הרבה כסף – לחשוף את המודעה לקהל רלוונטי יותר, ולהניב יותר המרות (פניות, מכירות) בתקציב הפרסום שלכם.

נניח שהעסק שלכם נותן שירותים בתל אביב בלבד, ולקוח מחפש במנוע החיפוש של גוגל: ‘מישהו’ ‘שעושה משהו’ בחיפה (לדוגמה: משרד חקירות בחיפה).

פרסום בגוגל – פשוט זה כבר לא.

לאלו מכם שלא שמו לב לעדכון הקרוב של גוגל, אז תדעו שהם הולכים לשנות את חוקי המשחק, והפעם בגדול. בין אם השינוי הזה יעיל או לא, זה פחות לשליטתנו, ויתכן שקמפיינים קטנים יהנו מזה יותר מאשר קמפיינים גדולים – אבל גם זה נתון לויכוח.

מסעות פרסום משופרים

במספר כנסים אחרונים של גוגל שלקחנו חלק בהם, נציגי גוגל המקצועיים הסבירו לנו בדיוק את השינויים הקרבים – שינויים להם גוגל קוראת: “מסעות פרסום משופרים“.

אפשר ורצוי לבצע את השינוי כבר עכשיו ולהערך נכון, או לחכות ליוני – אז באופן אוטומטי כל הקמפיינים בגוגל יעודכנו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *