ריגול אחר קישורי מתחרים

מערכת לבדיקה ומעקב אחר קישורים של מתחרים

BYMEseo – מערכת קידום אתרים >

סרטון הדרכה על השימוש במערכת הריגול:

 

מדוע חשוב לרגל אחר קישורי מתחרים

בכדי לקדם אתר בהצלחה בגוגל, צריך בין היתר שיהיו קישורים שמובילים אל האתר שלנו מאתרים אחרים. ככל שיהיו יותר קישורים מאתרים איכותיים – כך יתחזק מעמד האתר שלנו בגוגל וגם הרלווטיות שלו תתחזק בהתאם לעמודים שבהם הקישורים שלנו נמצאים.

חלק מהקישורים של המתחרים שלכם נמצאים באתרים שכדאי לכם להיות בהם, כדאי שיהיה בהם קישור לאתר שלכם מסיבות שונות – למשל מכיוון שיש באתרים אלו תנועת מבקרים רלוונטית עבורכם. המתחרים שלכם עושים מאמצים להופיע באתרים רלוונטיים רבים ככל הניתן ודוח שמציג לכם את הקישורים החיצוניים שלהם מקצר עבורכם את העבודה של חיפוש אתרים בהם תרצו נוכחות – שיהיה קישור אל האתר שלכם. באמצעות הדו”ח אנחנו יכולים לדעת בדיוק איפה יש למתחרים שלנו קישורים ולבחון האם גם לנו כדאי להיות שם.

בדרך כלל קישורי מתחרים יופיעו בפרסומים, במאמרים באתרים או בלוגים, בתגובות ברשתות חברתיות, באתרי לקוחות של המתחרים שלכם או באתרי חברות שנמצאות בשיתוף פעולה עם המתרה שלכם ולעיתים מקשרות אליהם. לדוגמא חברת תוכנה המוכרת את המוצר שלה לחברות שונות אשר משתמשות בתוכנה הזו ומקשרות אליה באמצעות הלוגו של התוכנה, המופיע באתרים שלהם. במצב כזה, רואים את הלקוחות של המתחרה וניתן כך למצוא לקוחות פוטנציאליים.

השימוש בכלי לריגול אחר קישורי מתחרים

כדי להיכנס אל הכלי לריגול אחר קישורי מתחרים, למצוא את קישורי המתחרים יש לבצע את הפעולות הבאות:

  • תפריט צד ימני ← פרופיל קישורים נכנסים ← ריגול אחר קישורים נכנסים למתחרים

בטבלה שלפניכם תוכלו לראות בעמודה הימנית את העמוד שבו נמצא הקישור ובעמודות השמאליות נמצאים המתחרים שאותם תבדקו בטבלה.

כדי להוסיף, להסיר או לשנות מתחרים לחצו על כפתור ההגדרות (גלגל השיניים) ובחלונית שנפתחה הוסיפו מתחרים שתרצו לראות בנוסף בטבלה. כאשר תחזרו לטבלה תוכלו לראות כי המתחרים שבחרתם נוספו. לחצו על “סרקו עכשיו” והמערכת תחל לעדכן את הנתונים.

לאחר שהסריקה הסתיימה, תוכלו לראות טבלה מעודכנת עם המתחרים החדשים שהתווספו וניתן לראות בעמודות השמאליות אתכם ואת אתרי המתחרים שלכם. תוכלו למיין את הטבלה לפי שם מתחרה, Domain Trust Flow או URL Trust Flow – אלו הם מדדי אמון ואיכות.

מיינו את הטבלה לפי URL Trust Flow, המדבר על ציון האיכות של העמוד הספציפי שבו יש את הקישור של המתחרים, ותמצאו אתרים איכותיים שמהם אולי תרצו קישור גם אל האתר שלכם.

לחצו על כפתור הפתיחה הנמצא מצד שמאל לכתובת האתר, תגיעו אל האתר הספציפי בדף חדש. תוכלו לבקש מבעלי האתר להכניס ולרשום את האתר שלכם שם או להציע להם לפרסם מאמר שתכתבו עבורם ולקשר ממנו אליכם.

חפשו בטבלה מקורות לקישורים, בחנו את האתרים והבלוגים בעיניים אנושיות ותוכלו לראות האם האתר רלוונטי עבורכם ואם תרצו להיות בו. אל תפנו לכל אתר ואתר שבו נמצאים המתחרים שלכם.

ריגול אחר קישורי מתחרים

קישורים רעילים

המערכת לקידום אתרים BYMEseo מתריעה גם על הימצאותם של קישורים רעילים. אלו הם קישורים המכילים כמות גדולה מאוד של קישורים חיצוניים המעידים על קיומו של עמוד ספאמי (spam). עמודים עם קישורים רעילים אלו לא מועילים למשתמש בשום צורה ורצוי ומומלץ להתרחק מהם, ובטח שלא לקשר מהם אל האתר שלכם. המטרה היא להוציא קישורים מאתרים איכותיים ובתוכם תרצו שהמאמר שלכם או העמוד שיקשר אליכם יהיה רלוונטי אל העמוד באתר שלכם שאליו הוא מקשר. רלוונטיות נקבעת על ידי כותרת העמוד ונושא האתר. גוגל בוחנת רלוונטיות וחוזקה ולכן ישנה חשיבות גבוהה בבחירת אתרים איכותיים לקישורים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *