מקדמת אתרים

נסיה שדה – מומחית קידום אתרים אורגני ופרסום במנועי החיפוש.

מקדמת אתרים - נסיה שדה

נסיה עוסקת בתחום של קידום אתרים בגוגל משנת 2009 ומנהלת מסעות פרסום במנועי החיפוש עבור לקוחותיה. השכלתה בתחום עיצוב וניהול וניסיון קודם בתעשייה מהווים ערך מוסף עבור לקוחות חברת הקידום.

בנוסף לקידום אתרים בשפה העברית, נסיה מובילה מספר פרויקטים של אתרי אינטרנט בשפה הרוסית הפונים לגולשים בארץ, ברוסיה ובמדינות נוספות. כאשר מדובר בקהל יעד שנמצא במדינות ברית המועצות לשעבר, עבודת הקידום והפרסום מתבצעת גם במנועי החיפוש הרוסיים ובראשם Yandex. כמו-כן נעשה שימוש ברשתות חברתיות הרוסיות לצורך קידום אתרים ברוסית.

קידום אתרים – לא קסמים

“איני מאמינה בקיצורי דרך וטריקים כאלה ואחרים. קידום האתר מבחינתי זה אתגר, הרפתקה מרתקת וגם עבודה קשה ללא ויתורים. אתר הלקוח הוא פרויקט שלם מבחינתי. אני מתחברת אליו ברמה האישית ומשקיע בו את כל כולי, כפי שהייתי מקדמת את אתר העסק שלי. כל מיקום חדש בעמוד הראשון זו חגיגה עבורי וכשמצליח קצת פחות – אחלום על זה בלילות עד שאפצח את העניין.”

“אני מכירה מקדמי אתרים רבים שחלקם פונים אלי לצורך שיתופי פעולה שמסכמים את העשייה של קידום אתרים בהשגת קישורים מבחוץ. ואז אני רואה את אתרי הלקוחות שלהם והלב שלי נשבר. אתרים מתקופת האבן, ללא שום נגיעה של סדר או עיצוב, בלי טיפול מינימלי בתגי המטה, כותרות, שהגולש יכול “לשבור בהם את הראש” עד שימצא משהו באתר… אבל מה? הם מספקים להם קישורים! בלי טיפול כוללני באדריכלות האתר, בהתמצאות בו ובתכנים שלו, בלי אופטימיזציה של התוכן ושיפורים בקוד האתר, קישורים הם “כוסות רוח למת”. וגם אם יקרה נס ומשהו יתקדם, הרי הגולש יברח מהאתר הזה כל עוד נפשו בו ופניות לא תראו.”

“אני רואה את הצלחת קידום האתר באסטרטגיית קידום נכונה, יצירתיות בעבודה קשה, משבוע לשבוע. גם אם כבר כבשנו מיקומים, נמשיך ונחפש עוד ועוד ביטויים ונישות שבהן אפשר להתברג, כך שהתרשים בגוגל אנליטיקס יעלה עוד ועוד והמספרים ישברו שיאים חדשים באופן מתמיד.”

סיפורי הצלחה של קידום אתרים

מספר דוגמאות של קידום אתרים ללקוחותיה הנוכחיים של נסיה וגם סיפורי הצלחה מן העבר.

קידום אתרים בתחום האלומיניום

קידום אתר אלומיניוםחברת אלומיניום ממרכז הארץ היתה בין לקוחותיה הראשונים של נסיה. כאשר קיבלנו את האתר לידינו הוא היה סוג של “כרטיס ביקור” עם עמוד הבית מתומצת ביותר ועמודים ספורים. כמובן על המיקומים אין מה לדבר.

כאשר ניגשנו לקידום האתר דבר ראשון פיתחנו את עמודי המוצרים העיקריים של המפעל ואפשרנו גישה נוחה אליהם מתפריטי הניווט ומעמוד הבית. אופטימיזציה מסיבית בתחילת העבודה, כתיבה והוספה של תכנים איכותיים וייחודיים לאתר וחשיבה אסטרטגית מתמשכת הם אלו שאפשרו לנו “לכבוש” מקום ראשון קבוע בביטוי “פרופילי אלומיניום” ובהמשך לעלות לעמוד הראשון במילות החיפוש “פרופילים” ואף “אלומיניום”. התוצאות שהשגנו נותרו איתנות גם תקופה ארוכה לאחר שסיימנו לעבוד עם הלקוח, למרות התחרות הרבה בתחום.

 בהמשך קידמנו בהצלחה שני אתרים נוספים באיזור חיפה של יצרן גדול של פתרונות אלומיניום לבניה, פרגולות, גגונים וחיפויי אלומיניום.

קידום אתר של שמלות כלה

קידום אתר שמלות כלהגם אתר זה עבר מטמורפוזה (בניית האתר מחדש במסגרת חבילת קידום האתר) מאתר קטן של עסק קטן באזור השרון לאחד האתרים המובילים בתחום שמלות הכלה היום. תחילה לא העזנו לקוות שנוכל להתמקם גבוה בביטויים המרכזיים, אז בחרנו ללכת עקב אחר אגודל וקידמנו את האתר בהרבה מאוד ביטויים של “זנב ארך”, קטגוריות שונות של שמלות כלה (קלאסיות, רומנטיות, וינטג’, תחרה ועוד) התקדמו בהדרגה ותפסו את המיקומים הראשונים. ואז לפתע גם בביטויים המרכזיים “שמלות כלה” ו”שמלת כלה” מצאנו את עצמנו מתחרים על המקומות הראשונים עם מעצבי-על בינלאומיים ואתרי אינדקס של חתונות שתמיד תופסים את השורות הראשונות בתוצאות החיפוש.

קידום אתרי תיירות

קידום אתרי תיירותבמהלך השנים סיפקנו שירותי קידום אתרים אורגני ופרסום במנועי החיפוש למספר חברות תיירות בארץ ובחו”ל וגם לאתרי דירות נופש להשכרה. צברנו ניסיון עשיר ומקצוענות אמיתית בתחום שמאפשרת לנו היום להשיג תוצאות באופן מהיר ובטוח ללקוחות שעוסקים בתיירות פנים וחוץ.

2 Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *