איך לבנות עמוד נחיתה מוצלח

אם יש לך קמפיין פרסומי בגוגל ואתה מביא תנועה אל אתרך וודאי תרצה להחזיר את השקעתך בפרסום ולהצליח להשיג את המטרה אשר לשמה נבנה העמוד והוקם מסע הפרסום. בכל הקשור לעמוד נחיתה – בכדי להשיג מטרה זו וביחס המרה גבוה כדאי לשים לב לנקודות הבאות:

  • כותרת עמוד הנחיתהדעו כי הגולשים המגיעים לעמוד הנחיתה יחליטו בתוך שניות ספורות אם להישאר בו או לעזוב. תנו להם בכותרת העמוד את מה שעבורו הם הגיעו. על כותרת העמוד לגבות את המשפט באמצעותו הגיעו הגולשים – אם בבאנר שפירסמת כתוב ‘ייעוץ ראשוני חינם’ – חשוב ביותר שבעמוד הנחיתה יהיה כתוב בפונט בולט לעין הגולש – ‘ייעוץ ראשוני חינם’ – הלא בשביל זה הגולש הגיע והוא מצפה לזה. החסרת המשפט הנ”ל מעמוד הנחיתה תפגע באמינות הפרסום.
  • תוכן עמוד הנחיתהבטקסט בעמוד חזקו את הכתוב בכותרת העמוד – המבקרים הרי הגיעו בעקבות מודעה וצריך שיראו בעמוד מידע הנוגע למודעה דרכה הגיעו. היה והגולשים לא יקבלו בגוף העמוד טקסט רלוונטי לכותרת העמוד ולמודעה – אזי שאנו מעייפים אותם – הם לא מקבלים את מבוקשם והם יעזבו מהר.
  • העברת המסרהקפידו על מסר קצר וברור – עומס במידע מרתיע את המבקרים. הסבירו בנקודות ולא בפסקאות ארוכות. הגולשים באינטרנט סורקים כותרות ואם זה תואם את שחיפשו – הם יקראו את תת הכותרת. היה וגם זה תואם את שחיפשו – הם יחפשו ויקראו כותרות משנה ונקודות. הגולשים אינם אוהבים פסקאות טקסט ארוכות.
  • נגישות שימו לב שכפתור המרה (קניה, הצטרפות, שלח וכד’) יהיה מובלט. נגישות היא שם המשחק וכפתור מובלט מזמין את הגולשים ללחוץ עליו. בנוסף חשובה מאד שתהיה למבקרים אפשרות לפנות גם בטלפון – לחלק מהגולשים קל יותר לפנות באמצעות הטלפון וצריך שהם יראו שזה מקובל ואפשרי. לכן כדאי שמספר הטלפון להתקשרות ימוקם במקום בולט ובפונט מוגדל ומודגש.

איך לבנות עמוד נחיתה מוצלח

  • עיצוב עמוד הנחיתהרצוי ביותר שעיצוב העמוד יבוצע בידי מעצב גרפי מקצועי. המראה החיצוני חשוב ביותר ועיצוב מקצועי יחזק את בטחון המבקרים בעמוד ובחברה המפרסמת.
  • כתובת ופרטי המפרסםעל פרטי הכתובת והטלפונים של החברה להיות בעמוד במקום בולט – זה מחזק את בטחון הגולשים בבואם למלא ולשלוח את פרטיהם בעמוד.
  • טופס הרשמה מקצועיטופס הרשמה/פניה מצויין -זה נושא בפני עצמו אך בקצרה אומר כי חשוב שהטופס לא ידרוש מהגולש למלא הרבה פרטים (אם אפשר אז רק כתובת מייל ושם השולח), שכפתור ה’שלח’ שבו יהיה גדול וברור, ואם שגה הגולש במילוי פרט מסויים – שתקפוץ הודעה על כך ללא צורך למלא את כל הטופס מחדש.
  • עדויות משתמשיםאם אינכם מותג מוכר – רצוי שיהיו בעמוד תקצירי עדויות חיוביות של משתמשים או לקוחות על איכות השירות או המוצרים.
  • ניווט מעמוד הנחיתה ואליואם עמוד הנחיתה ממוקם באתר אינטרנט – עיצובו זהה לשאר עמודי האתר וניתן לגלוש ממנו לעמודים נוספים באתר – חובה שתהיה גישה אל עמוד הנחיתה מכל עמודי האתר באמצעות כפתור בולט או באנר. כך, יוכל הגולש תמיד לחזור אל עמוד הנחיתה אף אם הוא בחר לדפדף באתרכם לפני שירשם או יקנה.
  • בדיקה וביקורתלבסוף שימו את עצמכם בנעלי הגולש. שאלו את עצמכם איך הייתם נוהגים במקומו. זה קשה מאד לביצוע ומומלץ לבקש מחברים (משתמשים פשוטים) להכנס לנעלי הגולש ולהגיד לכם מה חסר להם מרגע שנכנסו אל העמוד באמצעות המודעה. זה המשוב הטוב ביותר וקרוב לודאי שהערות אלו יאירו את הדרך ויאפשרו לכם לבצע כיוונונים סופיים מועילים בעמוד הנחיתה.

בניית עמוד נחיתה טוב לא מסתיימת מרגע שהעמוד הועלה לרשת. לאחר העלאתו יש לבדוק את יעילותו ולאורך זמן לבצע שיפורים בהתאם ליחס ההמרה שהוא משיג. אפשר ומומלץ להשתמש בכלי לאופטימיזציה החינמי של גוגל המאפשר למדוד תוצאות לאחר כל שיפור שתבצעו בעמוד וכך להתקדם בצעדים בטוחים וללא שתכשילו את עצמכם בצעד כזה או אחר.

1 Comment

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *