קידום אתר רהיטים

ענף הריהוט על כל מוצריו הוא אחד התחומים התחרותיים ביותר באינטרנט ש”שותה” מהיצרנים, היבואנים וחנויות הרהיטים תקציבי ענק בפרסום בגוגל וברשתות החברתיות. מחירי הפרסום רק עולים ככל שבעלי החנויות מבינים שהלקוחות שלהם מגיעים דרך החיפוש ברשת ומוכנים לשלם יותר עבור כל קליק כדי לעקוף את המתחרים.

בקידום האורגני כל פריט ריהוט הופך לשדה קרב של ממש. שולחנות אוכל, שולחנות כתיבה, ספות, שידות ארונות, מיטות ויטרינות, קונסולות ועוד רשימה ארוכה של ביטויים סופר תחרותיים – הם המפתח ללידים מהאתר של הלקוחות הפוטנציאליים ובסופו של דבר להצלחת העסק כולו. מעטים היום האנשים שהולכים סתם להסתובב בחנויות בלי לעשות מחקר ראשוני באינטרנט, לקבל מושג על המוצרים המוצעים בשוק ולהתביית על מספר חנויות מצומצם שבהם בסופו של דבר הם יבקרו. אם בחיפוש בגוגל לא יראו הגולשים את המוצרים אותם אתם מציעים – העסק אבוד.

קידום אתר רהיטים

קידום אורגני של אתר גלריית וסטו

גלריית רהיטי העץ וסטו נימנית עם הלקוחות הותיקים של “פריזמה קידום ופרסום” והיא גם הייתה בין הראשונים בתחום הריהוט. אפשר לומר שהעיצובים הייחודיים של פרטי הריהוט המוצגים בגלרייה הפיחו בנו רוח יצירתית גם בתחום קידום האתרים. מלאי השראה ובהתלהבות רבה פיתחנו את האתר שלב אחר שלב, עמוד אחר עמוד. הוספנו מודולים, קטגוריות מוצרים, שינינו את מבנה האתר והקמנו בלוג מדליק ועדכני. במהרה ובזכות הקסם המיוחד של ההנהלה ואנשיה העיצוב, גלריית וסטו שתפסה את מיקומה כמובילה בתחום הרהיטים המעוצבים והדבר קיבל ביטוי גם בעולם האינטרנט.

זה התחיל ב”רהיטי עץ”, ביטוי רחב ותחרותי מאוד עם המון חיפושים ברשת – כבשנו אותו ובהדרגה התחלנו להתמקם במקומות הראשונים בגוגל בכל קטגוריות הריהוט בתוספת המילה “עץ” או “עץ מלא”. אבל אתם יודעים, השמיים הם הגבול. מטרה רודפת מטרה והנה הצלחנו להביא את האתר למיקומים גבוהיים גם בביטויים נוספים כלליים ורחבים דוגמת “פינות אוכל”, “שולחנות אוכל”, “ויטרינות”, “קונסולות לסלון” ואף “רהיטים” – כולם בעמוד הראשון ויש עוד.

קידום אורגני של אתר רהיטים

קידום תמונות

דגש מיוחד הושם על קידום תמונות האתר. בענף הרהיטים התמונות מהוות חלק מאוד חשוב בתהליך השיווק. גולשים רבים לא טורחים לקרוא טקסטים ולהתעמק – הם רוצים תמונות. תמונה אחת שווה אלף מילים – משפט זה נאמר על אתרי רהיטים, לכן היה לנו מאוד חשוב שהתמונות של המוצרים של וסטו יופיעו בתוצאות החיפוש של גוגל גם באזור של התמונות.

קידום תמונות בגוגל
תמונות של וסטו בתוצאות החיפוש של הביטוי “פינות אוכל”
קידום אורגני של תמונות
התמונות של גלריית וסטו בתוצאות החיפוש של הביטוי “שולחנות עץ”

פרסום האתר

גם קידום ממומן (פרסום האתר) הוא חלק בלתי נפרד ממאמצי השיווק באינטרנט אשר דורש תשומת לב ומעקב מקרוב אחר הביצועים והתחרות בשוק שמשתנה ללא הרף. שינויים עונתיים ומגמות שוק דינמיות הם אלה שהופכים את תחום הריהוט לייחודי גם בנוגע לניהול מסעות הפרסום, מוסיפים מורכבות ועניין לכל פעולה ודורשים הבנה מעמיקה וניסיון בהקמה וניהול של קמפיינים ברשת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *