קידום אתרים למפעלים וחברות אלומיניום

בשנים האחרונות פריזמה סיפקה שירותי קידום אורגני ופרסום בגוגל למפעלים וחברות בתחום האלומיניום במרכז הארץ ובצפון.

קידום אתר חברת אלומיניום במרכז

חברת אלומיניום ממרכז הארץ היתה בין לקוחותיה הראשונים של פריזמה. כאשר קיבלנו את האתר לידינו הוא היה סוג של “כרטיס ביקור” עם עמוד הבית מתומצת ביותר ועמודים ספורים. כמובן על המיקומים אין מה לדבר. כאשר ניגשנו לקידום האתר דבר ראשון פיתחנו את עמודי המוצרים העיקריים של המפעל ואפשרנו גישה נוחה אליהם מתפריטי הניווט ומעמוד הבית.

קידום האתר של מפעל אלומיניום

אופטימיזציה מסיבית בתחילת העבודה, כתיבה והוספה של תכנים איכותיים וייחודיים לאתר וחשיבה אסטרטגית מתמשכת הם אלו שאפשרו לנו “לכבוש” מקום ראשון קבוע בביטוי “פרופילי אלומיניום” ובהמשך לעלות לעמוד הראשון במילות חיפוש התחרותיות “אלומיניום” ו-“פרופילים”. ביטויים נוספים של מוצרי אלומיניום אותם משווקת החברה (פרגולות אלומיניום, שלטי אלומיניום, גופי תאורה, אלומיניום למערכות סולריות, פרופילי קירור ועוד) גם האם קודמו בהצלחה לעמוד הראשון בתוצאות החיפוש.

המיקומים שהשגנו עבור הלקוח נותרו איתנים גם תקופה ארוכה לאחר שסיימנו לעבוד עם החברה, למרות התחרות הרבה בתחום. פריזמה הצליחה להעניק לקוח נכס שיווקי לשנים ארוכות שממשיך לייצר פניות עד היום.

קידום אתרים למפעל אלומיניום בצפון

בהמשך קידמנו בהצלחה שני אתרים נוספים של יצרן גדול של פתרונות אלומיניום לבניה, פרגולות, גגונים וחיפויי אלומיניום באזור חיפה.

 אתר חיפויי אלומיניום לבניין

קידום מפעל אלומיניום

אתר פרגולות אלומיניום

קידום אתר פרגולות אלומיניום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *