קידום אורגני לאתר ריהוט עץ

על אסטרטגיית הקידום האורגני של אתר רהיטי עץ חדש, גישת קידום הוליסטית בבניית מוניטין וחשיבות קידום תמונות חנות רהיטים.

גלריית רהיטי עץ מלא “פשוט” נמנית עם הלקוחות הוותיקים של פריזמה קידום ופרסום. הגלריה נמצאת בכפר-סבא והיא מייצרת ומשווקת פרטי ריהוט לפי הזמנה בתאמה אישית. בנוסף, יש בחנות הגלריה מגוון רהיטים מוכנים לרכישה. חלק גדול מפרטי הריהוט מיוצר במפעל באינדונזיה בעבודת יד מחומרי גלם איכותיים מקומיים של עץ טיק, מהגוני ועוד.

קידום אתר רהיטי עץ מלא
קידום אתר רהיטי עץ מלא

קידום אתר חדש בסביבה תחרותית

קיבלנו את אתר האינטרנט של הגלריה בתחילת דרכו, מיד אחרי שהוא הוקם. כידוע, אתרים חדשים הם אגוז קשה לפיצוח בכל הקשור לקידום האורגני. גוגל אינה ממהרת לדרג גבוה אתרים חדשים שעדין לא הספיקו לצבור מוניטין וסמכות ברשת. יש לציין גם כי נושא הרהיטים מהווה תחום מאוד תחרותי בקידום האורגני בגוגל ובשאר מנועי החיפוש. שחקני מפתח רבים גדולים וותיקים של רשתות שיווק ומותגים ידועים, לרוב תופסים את המיקומים בעמוד הראשון.

אסטרטגיית הקידום של הזנבות הארוכים

בהתחלה מיקדנו את אסטרטגיית הקידום בביטויים הקשורים לייצור ריהוט בהתאמה אישית, לפי מידה, רהיטים לפי הזמנה. חיפושים בביטויים אלה נפוצים הרבה פחות אבל הם בול פגיעה בכל הקשור לרלוונטיות ללקוח. ביטויים ארוכי זנב מהסוג הזה מציגים את הפתרון המדויק שמעניין את האדם אשר מחפש פינת אוכל בהתאמה אישית, ויטרינת עץ לפי מידה שתיכנס בדיוק לנישה שיש לו במטבח, שידת עץ מלא כפרית לכיור מונח שעמידה לנזקי הלחות בחדר האמבטיה, או ספה לסלון בעיצוב עתיק ייחודי שלא ניתן למצוא בחנות רהיטים אחרת.

לאחר “כיבוש” יעד זה – השגת מיקומים גבוהים בביטויים ארוכי זנב רלוונטיים – התמקדנו בביטויי מפתח של רהיטי עץ ורהיטי עץ מלא. הגישה ההוליסטית שהובלנו אשר שמה זרקור על האיכות, התוכן, פשטות ויעילות הניווט באתר, ניקיון וסדר בכל הקשור לאלמנטים של SEO בקוד האתר וכמובן גם שיפור מתמיד של חווית המשתמש – לא אכזבה גם הפעם. קטגוריות הריהוט השונות התחילו בהדרגה לתפוס את המיקומים הגבוהים בעמוד הראשון בתוצאות החיפוש בגוגל.

קידום תמונות הרהיטים

קידום התמונות מהווה חלק בלתי נפרד מהקידום האורגני והוא חשוב במיוחד בתחום הרהיטים. הגולשים אומנם מתחילים את החיפוש באופן טקסטואלי, אבל חלק ניכר מהם מהר מאוד ממשיך אל התוצאות של התמונות. כאשר מחפשים פריט ריהוט מסוים הנראות של המוצר משחקת תפקיד מרכזי ולעתים קרובות היא זו שמכתיבה את אופן החיפוש.

קידום תמונות בגוגל
קידום תמונות בגוגל

הופעה של תמונות הרהיטים של הגלריה בתוצאות החיפוש מגדילה את התנועה האורגנית באופן משמעותי. היא חושפת את האתר ללקוחות פוטנציאליים מסוגים שונים. כך למשל, מעצבי פנים, אדריכלים וסטייליסטים הם פלח שוק חשוב עבור גלריות וחנויות רהיטים. הם נמצאים בקשר ישיר עם הלקוחות ומהווים גורם סמכות שלדעתו ולהמלצתו משקל רב בבחירת הרהיטים לבית. המעצבים נמצאים בחיפוש מתמיד אחר ההשראות והם עושים זאת דרך התמונות. אגב, זאת בדיוק הסיבה שבגללה לא כדאי לוותר על ניהול חשבון פינטרסט בכל תחומי העיצוב למיניהם.

תמונות בתוצאות חיפוש מורחבות

יתרון נוסף של קידום התמונות הוא האפשרות שגוגל תבחר להציג אותן כתוצאת חיפוש מורחבת לצד תוצאות החיפוש הטקסטואליות. מצב זה מרחיב את השטח אותו תופשת התוצאה, מדגיש אותה עם אלמנט ויזואלי שתופש את העין ומשפר את יחס ההקלקה. שיפור ביחס ההקלקה על תוצאת החיפוש מהווה חלק משיקולי האלגוריתם של גוגל שמחליט איזה אתר לדרג גבוה יותר, לכן יש סיכוי שכתוצאה מהופעת תוצאות חיפוש מורחבות עם תמונות – המיקום האורגני בביטוי המפתח ישתפר.

תמונות בתוצאות חיפוש מורחבות בגוגל
תמונות בתוצאות חיפוש מורחבות בגוגל

אם יש לכם שאלות לגבי קידום אתר רהיטים או אתר מתחום אחר

התקשרו אלינו או כתבו לנו וניצור קשר בהקדם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *