למה הביקוש לקידום אתרים גדל כל-כך בתקופת הקורונה?

קידום אתרים הפך לאחד ממרכיבי הפרסום המרכזיים והעיקריים לעסקים, עוד הרבה לפני תקופת הקורונה. יחד עם זאת, בתקופה הקורונה ניתן לראות פריחה חסרת תקדים בתחום הזה. אז למה הביקוש לקידום אתרים גדל כל כך לאחרונה ולמה זה יכול להיות חשוב בשבילכם – קבלו תובנות מהותיות ומועילות.

שירותי קידום אתרים

חל”ת – נקודת מפנה מקצועית

תמיד היו אנשים שעבדו כשכירים אבל חלמו בסתר ליבם להיות עצמאים או לפחות לשפר את ההכנסה עם שילוב של הכנסה נוספת. כשהחלה תקופת החל”ת, אפילו שכירים שבעבר לא חשבו על כך החלו לחשוב ולחפש מידע על הכנסה נוספת או הקמת עסק. אנשים החלו לחקור ולבדוק לגבי השקעה בנכסים דיגיטליים, הקמת אתרים מניבים וכדומה. כאשר מי שעד לא מזמן עבד כשכיר החל לחשוב ברצינות על מכירות באינטרנט, הקמת אתר מסחר או פעילות שיווקית אונליין או כל פעילות עסקית אחרת, הצעד הבא נעשה ברור. כשכל כך הרבה שכירים יצאו לחל”ת, הרבה מהם, שקודם לכן לא הבינו בקידום אתרים ובחשיבותו, החלו לחפש שירותי קידום אתרים על מנת לבסס את העסק החדש שהוקם בתקופה של נקודת מפנה מקצועית.

 

 

חנויות פותחות פעילות אונליין

הקורונה הביאה עימה מונח חדש לחיינו – ריחוק חברתי. ועוד מונח בא לעולם – סגרים בעלי משמעות בריאותית. עם כל הריחוק החברתי והסגרים נוצרה מציאות שבה בעלי עסקים וחנויות נאלצו לסגור או לפעול במתכונת מצומצמת. עסקים שקודם לכן לא נזקקו לפעילות אונליין גילו כי ההכנסות הצטמקו ולפעמים לגמרי נעלמו. כאשר רבות מהחנויות הרגילות התקשו לשרוד, קמו אנשים והחליטו שזה הזמן להיכנס לאינטרנט. מהר מאוד הוקמו אתרי מכירות של חנויות וותיקות ובאופן טבעי, התלווה לכך שירות חיוני של קידום אתרים. כך, חנויות שעד לא מזמן פרסמו בעיקר בעיתונות ארצית או מקומית או שפרסמו את עצמן בדרכים אחרות מחוץ לרשת החלו לפרסם ברשת. קידום אתרים של חנויות שהחלו למכור באינטרנט הפך רלוונטי, כמעט בין לילה, למספר עצום של בעלי עסקים.

פרסום עסקי

בתי קפה שכונתיים נכנסים למשלוחים

מסעדות ובתי קפה היו גם הם מנפגעי הקורונה. אבל, מהר מאוד זינק הביקוש להזמנות של אוכל מוכן הביתה. כאשר הרבה בתי קפה הציעו עוד לפני הקורונה ארוחות קלות, כריכים, סלטים ועוד הרבה יותר, הצעד של מעבר למשלוחים היה טבעי. מסעדות ואפילו בתי קפה קטנים מיהרו להקים אתרים חדשים או לרענן אתר אינטרנט וותיק. ועל מנת שהאתר יביא הרבה יותר לקוחות והזמנות, מיהרו בעלי עסקים כגון בתי קפה או קייטרינג, להזמין שירותי קידום אתרים. כמובן, שהרבה מבעלי העסקים שראו כי טוב לא מיהרו לבטל את האתר או את קידום האתרים גם לאחר שהחיסון הגיע לארץ. מי שהצליח לשפר מכירות בעזרת האתר החדש מבין שמדובר בערוץ עסקי חשוב, לטווח הארוך.

לחשוב מחוץ לקופסא ולהצליח

בתקופת הקורונה, הרבה יזמים, בעלי עסקים וותיקים ושכירים הרימו יוזמות חדשות. בעוד אנשים מסוימים נקלעו לתחושה של ייאוש וחוסר תקווה, אנשים שהיו מוכנים לחשוב מחוץ לקופסא גילו הזדמנות. אתרים חדשים למכירות הוקמו. עסקים שפנו רק לשוק המקומי החלו להקים אתרי מכירות שפנו גם לחו”ל. בעלי מקצועות חופשיים החלו לפרסם את עצמם יותר באינטרנט. גם רשתות חברתיות כמו אינסטגרם ופייסבוק החלו לרחוש בשפע של פעילות עסקית מצד שכירים, עם או בלי חל”ת, שהחלו לשווק קורסים, לשווק מוצרים, להציע שירותים שונים כגון לימוד מוזיקה, שיעורי ציור וכדומה. והכוח המניע של כל הפעילות הערה הזאת, אתם כבר מבינים, זה קידום אתרים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *