התקנת תג מנג’ר באתר וורדפרס

BYMEseo – מערכת קידום אתרים
עשה זאת בעצמך >

השלב הראשון שאותו יש לבצע על מנת להתקין את תג המנג’ר באתר וורדפרס הוא להיכנס לדפדפן הראשי ולחפש Google TagManager ולהיכנס אליו. בעת הכניסה לאתר יש לבחור בפעולת Create Account המופיעה בקצהו הימני העליון ולמלא את הפרטים הבאים:

  1. הוספת שם החשבון שהוא שם הדומיין שאליו מיועד התג מנג’ר.
  2. בחירת מדינה.
  3. הוספת שם ה – Container שזה יהיה שם החשבון.
  4. בחירת פלטפורמת Web עבור אתרי אינטרנט.
  5. לחיצה על כפתור Create, הסכמה על עמוד התנאים לאחר קריאתו במלואו.

כעת, נוצר עבורכם תג מנג’ר חדש בעל 2 פיסות קוד אשר יש להטמיען באתר עצמו. את הקודים שנוצרו צריך להעביר אל ממשק הוורדפרס של האתר.

הטמעת תג מנג’ר בוורדפרס

על מנת להכניס את התג החדש שהתקבל, יש להיכנס לממשק וורדפרס של האתר ולהגיע אל “עריכת תבנית” אשר נמצאת תחת לשונית “עיצוב” מצד ימין בסרגל הכלים של הממשק. בצידו השמאלי של המסך תוכלו כעת לראות רשימה קבצי תבנית. חפשו אחר קובץ ההדר של התבניות ולחצו עליו. זהו המקום שבו יש להתקין את 2 פיסות הקוד שקיבלתם מאתר Google TagManager.

את הפיסקה הראשונה יש להדביק ישירות מתחת לתג <Head> ואת פיסת הקוד השנייה שקיבלתם מתג מנג’ר יש להעתיק ולהדביק מתחת לתג <Body>. בצעו עדכון קובץ על ידי לחיצת כפתור השמירה / עדכון המיועד לכך.

יש לשים לב כי גם באתרים אשר אינם עובדים בחסות ממשק וורדפרס ניתן להתקין את 2 פיסות הקוד של התג מנג’ ב – Head וב – Body.

התקנת תג מנג'ר באתר וורדפרס

כיצד ניתן לראות האם התג עודכן באתר?

כדי לראות האם אכן בוצעה התקנת התג באתר, רצוי ומומלץ להתקין את Tag Assistant. זהו תוסף רצוי של דפדפן כרום אשר מאפשר לראות באופן מידי האם הקודים שהוטמעו בעזרת התג מנג’ר עובדים בצורה תקינה באתר, בין אם מדובר בקוד אנליטיקס או כל קוד אחר.

לאחר התקנת התוסף החדש הבודק את הטמעת התגים, רצוי “לנעוץ” את תוסף ה – Tag Assistant בדפדפן בכדי שיופיע בכרום בצורה נוחה וכך יופיע האייקון של התוסף בצידו השמאלי של המסך לכל משתמשי דפדפן כרום בעברית. בעת לחיצה על האייקון תתקבל הודעה שתאפשר להפעיל את ה – Tag Assistant – לחצו ואשרו את ההפעלה.

כדי לראות האם התג מנג’ר הותקן כהלכה, יש לרענן תחילה את העמוד. מיד לאחר ביצוע פעולה הרענון “יידלק” אייקון של Tag Assistant בצידו השמאלי העליון של המסך ותוכלו לראות, בעת לחיצה עליו, את הודעת ההתקנה הנכונה של תג מנג’ר בצבע ירוק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *