כיצד לקדם חנות אינטרנטית?

אם אתם בעלים את חנות באינטרנט, הרי אתם עוסקים בשאלה כיצד להצעיד את החנות שלכם קדימה.

קידום חנות באינטרנט נחשבת למשיה מורכבת יותר מקידום בלוג או אתר של חברה בשל אפשרויות ריבוי המוצרים וכן ריבוי אפשרויות החיפוש הפנימי המאפיינים רכישת מוצרים בחנות וירטואלית. ישנם מספר עקרונות אשר יש להתייחס אליהם בעת קידום חנות אינטרנטית.

כיצד לקדם חנות אינטרנטית

התמקדות במכירה

הזכרנו כי קיים הבדל בין קידום אתר רגיל לבין קידום חנות אינטרנטית המכילה שורה ארוכה של מוצרים. קידום חנות באינטרנט מחייב התמקדות במכירה. בקידום של חנות באינטרנט יש צורך לקדם ביטויים ממוקדים יותר וארוכי זנב על מנת לשפר את השלבים השונים של מכירה. בשונה משיחת טלפון עם נציג מכירות או התמודדות עם לקוחות בדרך לקופה, קידום חנות באינטרנט מאפשר לבחון את השיטות השונות במטרה להתאימן לקהל היעד.

התאימו את האתר לדפדנים השונים

בעת הליך הקידום חשוב מאד להתאים את האתר לדפדנים הפופולריים ביותר. אמנם מדובר בהליך לא פשוט, אבל יש לראות לנגד העיניים את קהל הלקוחות הגולש מדפדפנים שונים ועליו לראות את האתר בצורה הטובה ביותר.

העצמת החיפוש

בחנויות באינטרנט חלון החיפוש מהווה חשיבות רבה עבור קהל הלקוחות המחפשים לרכוש מוצרים שונים. על כן יש חשיבות רבה לבחון היטב את הביטויים אותם מחפשים הלקוחות.

קידום חנות אינטרנטית

תוכן הוא המלך

נכון, במהלך השנים שמענו לא פעם את הביטוי הנ”ל אבל בעת בניית חנות באינטרנט קיימת חשיבות רבה לכתיבת תכנים יצירתיים הנבדלים מתכנים של אתרים אחרים. באמצעות תוכן נבדל ניתן ליצור עניין רב בקרב קהל הלקוחות ולהפוך אותם מלקוחות פוטנציאליים ללקוחות קבועים המעוניינים לרכוש את המוצרים השונים.

צרו עמוד צור קשר

אמנם המטרה הסופית היא לא לנדנד לקהל הלקוחות אלא להציע להם לרכוש את המוצרים בכל שעות היממה בלי למכור להם משפטי מכירה מוכרים לכל, אבל חשוב מאד לתת להם הרגשה טובה באמצעות פנייה ישירה. יצירת עמוד צור קשר מאפשרת לקהל הלקוחות הפוטנציאליים באתר לדעת כי יש אנשים העומדים מאחורי האתר המעניקים להם מחשבה רבה.

הלקוחות איבדו את הקשר עם האתר? צרו עבורכם עמוד ידידותי

הלקוחות הפוטנציאליים איבדו את הקשר עם האתר שלכם? במקום ליצור עמוד שגיאה סטנדרטי למדי צרו עבורם עמוד הכולל מפה האזורים אתר כולל האזורים הפופולריים ביותר בו ימצאו את מבוקשם. במקום לכתוב עמוד שגיאה השקיעו מחשבה בכתיבת מילים ידידותיות שישאירו את הגולשים הפוטנציאליים באתר שלכם ויגרמו להם למרות השגיאה לגלות עניין רב.

השקיעו לאחר המכירה

שלב חשוב בו יש להשקיע הוא השלב בו הלקוחות חווים לאחר הכניסה לאתר. עסקים המבוססים על לקוחות חוזרים צריכים לנהל הליך מכירה הכולל שיווק באמצעות דואר אלקטרוני וכן שיווק במדיה החברתית במטרה לשמור על קהל הלקוחות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *