קידום אתרי תיירות

במהלך השנים “פריזמה קידום ופרסום” סיפקה שירותי קידום אורגני ופרסום ברשתות החברתיות לאתרי אינטרנט מגוונים בתחום התיירות.

עבודתן של חברות תיירות שונה ממגזרים עסקיים אחרים ומתאפיינת בפעילות עונתית מובהקת, מגמות שוק המתעדכנות כל הזמן, פניה למגזרים השונים ובקיאות בצורכיהם ותחומי העניין, מחירים המשתנים באופן מתמיד ועוד תכונות רבות מיוחדות אשר דורשות הבנה וגישה ייחודית בקידום האתר.

אתר טיולים מאורגנים לחו”ל

אתר טיולים מאורגנים לחו”ל לשומרי מסורת הגיע אלינו בשלב שבו החליטו לחדש אותו. התמזל מזלנו והיינו שותפים לעשייה עוד משלב הסקיצות כך שיכולנו להשפיע במידה ניכרת על החלטות המעצבת, להגדיר מראש את הדרישות התכנות לחברת בניית האתרים כדי לשפר באופן מקסימלי את חווית הגולש במחשבים נייחים וגם ובמובייל ולהכין תשתית נוחה לעבודות השוטפות של קידום האתר. כשעושים את הדברים בצורה מסודרת ומחושבת מההתחלה הכל זורם והאתר מוכיח את עצמו בכך שהוא טופס במהרה מיקומים גבוהים בתוצאות החיפוש.

 

 

קידום בגוגל של אתר תיירות

אתרי השכרת דירות נופש

קידמנו בהצלחה שלושה אתרי דירות נופש בארץ ובחו”ל.

קידום אתרים - דירות נופש

קידום אתר תיירות רוסית

חברת תיירות גדולה שמשווקת טיולים בארץ לתיירים דוברי רוסית מרוסיה, מדינות חבר העמים ומדינות נוספות – לקוח ותיק מאוד של “פריזמה”. בנינו את אתר החברה מחדש בוורדפרס, הרחבנו אותו בצורה משמעותית. יצירת קטגוריות טיולים חדשות, פרסום של מידע איכותי ורלוונטי על טיולים בישראל וחשיבה אסטרטגית מתמדת משותפת עם הלקוח הובילה את קידום האתר להצלחה מסחררת אשר בזכותה הוא צבר מוניטין ברשת וקודם למיקומים גבוהים בביטויי מפתח מרכזיים מאוד בגוגל וביאנדקס הרוסית.

יורים בכל התותחים

במקביל ניהלנו את פרסום האתר במנועי החיפוש הרוסיים בנוסף לגוגל אדוורדס תוך בדיקת כדאיות, כמות ומחירי המרה בכל אחד ממנועי החיפוש ומיטוב מתמיד של מסעות הפרסום. כמוכן הובלנו את הטיפול בנוכחות החברה ב-3 רשתות חברתיות אשר נמצאות בשימוש ברוסיה.

קידום אתר תיירות רוסית

1 Comment

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *