קידום אתרים – בראיה משתלמת

כידוע, שירותי קידום אתרים נועדו בכדי לקדם אתרי אינטרנט אל המקומות הראשונים בגוגל. התמורה ממיקום גבוה בגוגל גבוהה אבל צריך גם להיות ברור שעל מנת שבעלי האתר יפיקו את המקסימום משירותי הקידום – על האתר שלהם גם להפוך מבקרים ללקוחות. ומה הטעם להביא לקוחות פוטנציאליים אל האתר אם הוא אינו בנוי באופן ההופך אותם ללקוחות בפועל?

אתר האינטרנט הממוצע אינו מוכר טוב

כאשר פונה אלינו חברה או עסק בנושא קידום אתרים ברור לנו כי על מנת שהחברה תהיה לקוחה קבועה ולאורך זמן רב עליה להרוויח מהקידום. על מנת שהחברה תרוויח מהקידום על אתר הלקוח להמיר כמה שיותר מבקרים ללקוחות אבל ברוב המקרים מדובר באתר שאינו בנוי באופן מקצועי בפן המכירתי:

  • האתר אינו בנוי באופן שהופך ביעילות מבקרים ללקוחות.
  • עגלת הקניות שבאתר אינה ממירה ביעילות ולעיתים אף אינה ממירה כלל.
  • אין ברשות החברה כח אדם מקצועי שייעודו הבלבדי הוא תפעול אתר האינטרנט – כגון מנהל/ת שיווק לאתר, מנהל/ת קריאייטיב ותוכן או מעצב גרפי.

מדיניות ערך מוסף גבוה

לכן המדיניות אצלנו היא כי שירותי הקידום אינם כוללים אך ורק את קידום האתר אל המקומות הראשונים בגוגל וכי עלינו לדאוג להמרות באתר. כמובן הקידום בגוגל הוא השירות העיקרי אך כאשר יש צורך בכך – אנו מטפלים בכל האספקטים הגורמים להצלחה במכירות או בהפקת הלידים מהאתר, בין היתר:

  • מיטוב האתר ליצירת פניות.
  • מיטוב עגלת הקניות.
  • מיטוב התכנים והקריאייטיב.

לעיתים, במצבים בהם אין מנהל טכני מקצועי לאתר – בדרך כלל במצבים בהם מדובר באתר שנבנה בדפי זהב או בחברות גדולות דומות (ראו לדוגמא אתר חברה המייצרת מחיצות וכיצד הוא נראה לפני שטיפלנו בו) – אנו לוקחים את המושכות במלואן – ואף בונים מחדש את האתר בהתבסס על העיצוב הקיים באופן המאפשר חוויית גלישה טובה למבקרים, הפקת לידים ומכירות מהאתר וקידום מוצלח בגוגל.

שירותים נוספים אלו אינם מובטחים ללקוח – הם ניתנים ללא תשלום נוסף בהתאם למצב האתר ולניהולו ומהווים ערך מוסף חשוב לשירותי הקידום.

כך, הלקוח מקבל תמורה כפולה ומכופלת על השקעתו בשירותי הקידום ואנחנו מרוויחים עוד לקוח מרוצה. ללקוח מרוצה כמובן יש ערך גבוה במיוחד עבורנו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *