פרסום או קידום אתרים בגוגל

רבים חושבים שפרסום בגוגל וקידום אתר בגוגל אלו שני ערוצים נפרדים המתחרים זה בזה. “אם אני ממוקם בעמוד הראשון באורגני בגוגל במילת מפתח מסויימת אז אני לא צריך לפרסם בגוגל במילת מפתח זו.” אך לא כך הדבר.

חברה בעלת משאבים ותקציב פרסום ראוי צריכה לשכור שירותי קידום אתרים מקצועיים – לשאוף להתמקם בעמוד הראשון בגוגל בתוצאות האורגניות ובמקביל לפרסם ולהיות ממוקמת בעמודת הקישורים הממומנים באותה מילת המפתח. המודעה הממומנת והמיקום בתוצאות האורגניות מקדמים זו את זה. פרסום במקביל לקידום אורגני יקדם את החברה רבות מפני שמדיניות כזו מאפשרת לחברה לנצל את כוחה הפיננסי ולהשיג:

  • חשיפה ומיתוג כפול בגוגל.
  • עלות לקליק נמוכה יותר ומיקום גבוה יותר למודעה.
  • קידום וחיזוק המיקום האורגני של האתר במילת המפתח.

חשיפה כפולה

הימצאותן של תוצאת חיפוש אורגנית ומודעה באותו העמוד מבליטה את נוכחות החברה בגוגל ומחזקת את מיתוגה כמובילה בתחום. במצב כזה, מודעת החברה וגם התוצאה האורגנית בולטות לעין יחסית לשאר תוצאות החיפוש והמודעות.

עלות לקליק נמוכה יותר ומיקום גבוה

החשיפה הכפולה בעמוד תוצאות החיפוש בגוגל מביאה ליותר קליקים על המודעה. המודעה זוכה באחוז הקלקות גבוה יותר שמחזק את ציון האיכות של המודעה בגוגל. חיזוק ציון האיכות של המודעה מאפשר מיקום גבוה יותר בגוגל ובעלות נמוכה יותר לכל קליק.

קידום וחיזוק המיקום האורגני של האתר

החשיפה הכפולה בגוגל מביאה לאחוז הקלקות גבוה יותר בתוצאת החיפוש האורגנית של החברה. תוצאת החיפוש והאתר זוכים ליותר קליקים ויותר מבקרים. עקב כך מחוזק המיקום האורגני והאתר זוכה לקידום חזק יותר במילת המפתח.

פרסום וקידום היום

התחרות היום בעמודי תוצאות החיפוש האורגני בגוגל הנה עדיין מאד מצומצמת יחסית למצב שיהיה בתוך מספר שנים – מצב בו יתחרו על 10 מיקומים בעמוד הראשון בגוגל הרבה יותר עסקים וחברות. השקעה היום במקביל בקידום ובפרסום בגוגל תביא במישרין לחיזוק סיכויי החברה למתג עצמה כמובילה בתחומה בגוגל ולנצח את התחרות מולה תעמוד בעתיד הלא רחוק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *