האתר של קופת חולים מכבי – אבוי!

**18.3.10: עדכון – החודש העלתה קופ”ח מכבי אתר חדש לאוויר – תואם את כל הדפדפנים. ומוטב מאוחר מאף פעם לא.**

ניגשתי לאתר האינטרנט של קופת חולים מכבי בכדי לבדוק את תוצאות בדיקת המעבדה שעשיתי זה לא מכבר. אך אבוי! מה זה האתר הזה? מה קרה לו? אה, כן אני משתמש בדפדפן של גוגל – כרום.טוב אז נבדוק בFirefox. אוי יו-יוי… גם בפייר פוקס. מה קורה כאן?

איך יכול להיות שקופת חולים מכבי – גוף ענק ומכובד – לא שמה לב לכך שהאתר שלה אינו תואם את כרום ופיירפוקס? האם היא מוכנה באמת לוותר על 10% מהגולשים? (אחוז המשתמשים בכרום ופיירפוקס יחד נכון להיום נע בין 10% ל- 20% – תלוי בתחום – וזה הולך ומתגבר). ברור שלא. אז איך דבר כזה קורה?

  • מנהלי האתר הטכניים אינם מקצועיים ואינם מגלים אחריות כלפי הלקוחות שלהם.
  • לסמנכ”ל האחראי על האתר מטעם הקופה אין מושג מה הוא עושה והוא לא עושה כלום.
  • חברת קידום האתרים אינה ממלאת את תפקידה.

קודם כל זו האחריות של מנהליו הטכניים של האתר – חברת בניית האתרים המתחזקת את האתר אחראית כלפי לקוחותיה – במקרה הזה קופ”ח מכבי. הרי המנהלים הטכניים אחראיים לכך שהאתר יהיה תקין כאשר גולשים אליו ולא משנה באיזה דפדפן משתמשים. אחר כך בא תור חברת הקידום של האתר אשר חייבת היתה להבחין שהאתר אינו תואם את כרום ולהתריע על-כך בפני קופ”ח מכבי ובפני מנהלי האתר. תאימות של אתר לצפיה בשלושת הדפדפנים המובילים (Firefox, כרום ואקספלורר) היא גורם מרכזי בהצלחה בקידום אתרים ומקדמי האתר חייבים היו להבחין בכך שהאתר אינו תואם את כרום ופיירפוקס.

לגבי הסמנכ”ל האחראי על האתר מטעם הקופה – יש כזה?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *