חנות מחשבים בכרמיאל

בעלי ומנהלי חנויות מחשבים היקרים. לא מוצאים אתכם בגוגל!

אני חייבת לחלוק עמכם סיפור שקרה לי הבוקר שגרם לי להבין כי העובדה שחנותכם לא מדורגת גבוה בתוצאות החיפוש בגוגל פוגעת לא רק בהכנסות החנות אלא גם בנו, לקוחותיכם.

הבוקר, במהלך הכנת דוחות הקידום ללקוחות הלך לי העכבר. תזמון גרוע! מיד נסעתי לחנות המחשבים שאני מכירה בקרבת מקום (אני גרה בכרמיאל), אבל לדאבוני היא הייתה סגורה. חזרתי לאוטו, נכנסתי לגוגל בטלפון הנייד והקלדתי בחיפוש “חנות מחשבים בכרמיאל”. והנה מה קיבלתי.

תוצאות החיפוש בגוגל

  • בשלושת מודעות הפרסום של אדוורדס שבחלק העליון תוצאות לא רלוונטיות לכרמיאל.
  • לאחר מכן הופיעה המפה והתוצאות של google maps ובהן שתי חנויות, “KSP” ו”אייבורי מחשבים” שנמצאות בקצה השני של העיר. אמרתי לעצמי, לא מתאים, חייבת להיות חנות קטנה אחרת קרובה יותר לשכונה שבה אני גרה.
  • בתוצאות האורגניות שוב הופיעו “KSP” ו”אייבורי מחשבים” וגם דפי זהב, 144, אתרי אונדקס נוספים, אתר מקומי של כרמיאל עם פרסומים לא רלוונטיים, ואתר של חנות מחשבים בקריות.

דפי זהב

אז ניסיתי את דפי זהב. ברשימת החנויות בתצוגה בחרתי בחנות שנמצאת הכי קרוב אלי ולחצתי על הכפתור של waze כדי שיוביל אותי לשם הכי מהר שאפשר. כעבור 4 דקות הגעתי ליעד שלא קיים. מסביבי רק בנייני מגורים ושום זכר לחנות. התקשרתי למספר הטלפון שהופיע בדפי זהב, ענה לי בחור נחמד והבהיר שהם לא חנות מחשבים, אלא טכנאי מחשבים.

סיפורי האתר שלא קיים ולייק בפייסבוק

בייאוש טוטלי הגעתי לקניון הישן של כרמיאל. והתחלתי לשאול את המוכרים בחנויות אם יש כאן חנות מחשבים. אחד מהם כיוון אותי לדוכן קטן שבפינה שם מצאתי את מבוקשי. המוכר הציג לי את העכבר האלחוטי והכריז בגאווה שאם אעשה להם לייק בפייסבוק אשלם במקום 60 שקלים רק 39. באותו רגע כל הלחץ והתסכול עלו לי למוח והשתחררו על ראשו של המוכר המסכן:

“לייק בפייסבוק? מי ימצא אותכם בפייסבוק? שעה אני מסתובבת בעיר הקטנה הזאת בחיפוש אחר חנות מחשבים ואתה מספר לי על פייסבוק? כשאני צריכה לקנות עכבר למחשב אני מחפשת בגוגל ואתם לא שם!”

המוכר ניסה לשמור על כבוד החנות ולספר לי על המאמצים של מנהל השיווק שלהם שמשקיע רבות בפרסום ובאתר. בסופו של דבר נרגעתי קצת, נכנסתי לפייסבוק, הקלדתי את שם החנות כדי לעשות לייק ושוב קיבלתי מליון תוצאות עם אותו שם שלא קשורים לחנות בכלל. “אז תכנסי דרך האתר”, יעץ לי בזהירות המוכר ואיית את הכתובת. הקלדתי את הURL בדפדפן ולהפתעתי הוא מיד הפנה אותי לעמוד הפייסבוק של החברה. האתר המדובר פשוט אינו קיים, יש רק עמוד פייסבוק.

מוסר ההשכל

מוסר ההשכל שלי הוא שאני חייבת להתנצל בפני אותו המוכר בחנות על האמוציות המיותרות.

מוסר ההשכל שלכם, בעלי חנויות מחשבים בכרמיאל, הוא שהגיע הזמן שתטפלו באתרים שלכם וקחו לכם מקדם אתר מקצועי. תעשו טובה לעצמכם וגם לנו הלקוחות.

ואם שכנעתי אתכם בסיפור שלי, אשמח להציע לכם את שירותיי כמקדמת אתרי אינטרנט מנוסה. להצעת מחיר צרו קשר >>

לעיונכם תוצאות החיפוש של “חנות מחשבים בכרמיאל” היום

חנות מחשבים בכרמיאל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *