חברת קידום אתרים

אנחנו מקדמים אתרים עם תוצאות ולקוחות מרוצים מאז 2008.

“פריזמה – קידום ופרסום בע”מ” מציעה שירותי קידום אורגני ופרסום במנועי החיפוש לעסקים גדולים וקטנים בשלוש שפות: עברית, אנגלית ורוסית. החברה נמצאת בצפון הארץ, בעמק המעיינות, ואילו לקוחותינו פרוסים בכל הארץ וגם בחו”ל.

צוות מנוסה של מקדמי אתרים

שני מקדמי אתרים בעלי ניסיון עשיר בקידום אתרים אורגני ופרסום בתחומים מגוונים של קמעונאות, תעשייה, שירות ללקוחות פרטיים ועסקיים הם הגרעין המקצועי של פעילות החברה.

מקדם אתריםיניב שדה – מומחה SEO ו SEM בעברית ובאנגלית

יניב מקדם אתרי אינטרנט בעברית ובאנגלית מאז 2008, שותף מוסמך של גוגל פרטנרס. לפני שהתחיל לעסוק בקידום אתרים יניב צבר ניסיון רב שנים בניהול שיווק ומכירות. ניסיון זה היום משמש כלי עצמתי נוסף שמאפשר לנו להתייחס אל אתרי לקוחותינו גם מן ההיבט העסקי ולהציע רעיונות יצירתיים בראייה כוללת של הפעילות העסקית של החברה.

עוד על יניב >

מקדמת אתרים - נסיה שדהנסיה שדה – מומחית SEO ו-SEM בעברית, אנגלית וברוסית

נסיה, בעלת הסמכה של Google Partners, עוסקת בקידום אתרים אורגני משנת 2009 ומנהלת מסעות פרסום ב-Google וב-Yandex עבור לקוחותיה. השכלתה בתחום עיצוב וניהול וניסיון קודם בתעשייה מהווים ערך מוסף עבור לקוחות פריזמה. בנוסף לקידום אתרים בשפה העברית ובאנגלית, נסיה מובילה מספר פרויקטים של אתרי אינטרנט בשפה הרוסית שפונים לגולשים בארץ, ברוסיה ובמדינות נוספות.

עוד על נסיה >

מנהלת תוכןליאת שחרור – קידום אתרים וניהול תוכן

לקוחותנו לא תמיד מודעים לעובדה שליאת היא זו שממלאת את האתר שלהם בכל טוב, כותבת ומעלה תכנים, משפרת את נראות העמודים, דואגת לתמונות ופעולות נוספות שיש לבצע באתרים כדי להפוך אותם לאיכותיים, רלוונטיים ונוחים לגלישה. היא עושה את זה בשקט, אבל במסירות ובאהבה רבה.

נועה אונגר - מנהלת תיקי לקוחותנועה אונגר – ניהול תיקי לקוחות

מסירות ושאיפה לשלמות הן נר לרגליה של נועה, שמטפלת בלקוחות החברה באופן מעורר השראה. לנועה ניסיון רב ורקע אקדמי בעיצוב גרפי, בו היא עוסקת שנים רבות והיא מביאה לידי ביטוי את כישוריה לטובת לקוחות החברה, ברמה המקצועית הגבוהה ביותר ובאופן שוטף.

אלעד דוד וידר - כתיבת תוכןאלעד דוד וידר – כותב תוכן

כותב תוכן פורה המתמחה בייצור תוכן ייעודי לאתרים. הכתיבה שלו משלבת למידה יסודית של אתר הלקוח, תחקיר מקיף עם הצלבת מקורות ומלאכת ניסוח עדינה, תוך הקדשת תשומת לב לפרטים הקטנים. בדרך זו הוא מייצר תוכן איכותי, מעניין וקולח, המותאם באופן אישי לאתר ולקהל היעד.

 

 

 

 

שני עובדים מסורים נוספים עובדים מאחורי הקלעים והפכו עם הזמן לנכס החברה וכוח ביצוע מקצועי ואמין.

רוצים להתייעץ עם מומחה?

מלאו טופס קצר ונחזור אליכם

חברת קידום עם יתרונות של בוטיק

פריזמה היא חברת קידום אתרים קטנה שלא מבזבזת משאבים על משרדי יוקרה ולכן מאפשרת לנו להציע ללקוחותינו שירות מקיף וסופר מקצועי במחיר שפוי. אנחנו מתייחסים לכל אתר כאל פרויקט בפני עצמו, לומדים לעומק את פעילות העסק ויחד עם הלקוח מנסים לגבש אסטרטגיה יעילה שמובילה אותו לרווחים באופן מהיר ובטוח.

לא תראו אצלנו הצעות מחיר לפי כמות הקישורים או מספר ביטויי מפתח בעמוד הראשון. אנחנו מאמינים שצריך להביא ללקוח את השורה התחתונה שהיא תמציתו של כל עסק – מכירות. קידום אתרים מבחינתנו חייב להתבצע בראיה כוללת שנכנסת לראשו של הגולש, מתייחסת לחוויית הגלישה, מבנה ועיצוב האתר, יודעת לבחון ולהציג נכון את המוצרים, לטפל בתכנים, להביא עוד ועוד רעיונות שיווקיים יצירתיים. כל אלה יחד לא רק יקדמו את האתר במנועי החיפוש, אלא גם יעניקו לו מוניטין ברשת ויהפכו את תנועת הגולשים למכירות ורווחים.

לקוחות מרוצים שנשארים איתנו למשך שנים כי שווה להם – זאת המטרה העליונה שלנו.

קידום אתרים - לקוחות החברהבין לקוחות החברה

הכירו את לקוחות פריזמה – קידום ופרסום אתרים, שהענקנו להם שירותי קידום אורגני בגוגל.

 

קידום אתרים - סיפורי הצלחהקידום אתרים – סיפורי הצלחה

בואו להתרשם מהניסיון המוצלח של אתרים נבחרים של לקוחות פריזמה. לפעמים השראה היא המפתח להצלחה.

 
 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *