קידום בגוגל לעסקים קטנים

בעל עסק קטן שרוצה לקדם את העסק באמצעות אתר האינטרנט שלו, יכול בהחלט להשיג תוצאות נאות – למרות שברשותו בדרך כלל תקציב מוגבל – ולהצליח לגייס לקוחות חדשים או למכור ללקוחות המגיעים מגוגל:

עסק בעל משאבים

הטוב ביותר עבור עסק עובד בעל הכנסות משמעותיות ובעל תקציב פרסום מתאים הוא גם לקדם את אתר האינטרנט בתוצאות החיפוש האורגניות וגם לקדם את האתר בתוצאות הממומנות (לפרסם בגוגל בתשלום לכל קליק). השקעה בשני הערוצים במקביל היא השקעה נבונה שתאפשר לעסק לנצל את משאביו הפיננסיים באופן המשתלם ביותר.

עסק עם תקציב מוגבל

אך כשמדובר בעסק קטן עם תקציב מוגבל כדאי להשקיע את התקציב במקום בו קיים השילוב המנצח – תוצאות מירביות בעלות הנמוכה ביותר. פרסום בגוגל הוא התשובה במקרה הזה. המלצתי לבעל עסק קטן היא להתחיל בפרסום בגוגל – שם התוצאות מידיות – יגיעו אל אתר האינטרנט של העסק לקוחות פוטנציאליים במינימום עלות.

הדרך להצלחה

פרסום מקצועי בגוגל אמנם יביא לקוחות פוטנציאליים לעסק שלך במינימום עלות אבל האתר שלך חייב להיות בנוי באופן מקצועי שהופך כמה שיותר מבקרים ללקוחות בפועל ואת השקעתך בפרסום – להכנסות. לכן כדאי להשקיע באתר עכשווי, מעוצב כהלכה ובנוי באופן מקצועי. חבל יהיה להשקיע בפרסום אם אתרך מיושן, עיצובו עלוב או שאלמנטים מסוימים בשרשרת המכירה לוקים בחסר. לכן כדאי בהחלט להשתמש בשירותים מקצועיים בעת בניית האתר או בכדי לשפר אתר קיים – וכל זאת עוד בטרם התחלת להשקיע בפרסום.

תחרות ועלות

בתחומים תחרותיים במיוחד קיים צורך חזק ביכולת המרה גבוהה במיוחד – יכולת להפוך מקסימום מבקרים ללקוחות. בתחומים כאלו בהם העלות לקליק גבוהה – עלות המכירה גבוהה. ככל שיכולת ההמרה תגבר כך עלות המכירה לכל לקוח תקטן, כדאיות הפרסום תגבר והכנסות העסק יגדלו. מצד שני – אם יכולת ההמרה תצלע – כדאיות הפרסום תקטן ויאבד אפיק הכנסות משמעותי ביותר. בתחומים תחרותיים פחות הדינאמיקה הזו קיימת גם כן אבל אינה קריטית לעסק – העסק ימכור בעלויות כאלו או אחרות אבל בכל מקרה – כדאיות גיוס הלקוחות באמצעות גוגל תהיה גבוהה מאד.

עסק שיצליח להמיר כמה שיותר מהביקורים המגיעים מהפרסום בגוגל לכמה שיותר מכירות – יצמח ולא יעבור הרבה זמן עד שיהיה ברשותו תקציב  לבצע את הצעד הבא ולהשקיע בקידום אורגני שיאפשר את הרחבת האחיזה בתוצאות החיפוש בגוגל – את מיתוג העסק כמוביל בתחומו ואת הגברת תנועת הלקוחות הפוטנציאליים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *