קידום אתר של שמלות כלה

סיפור זה של הצלחת קידום אורגני בגוגל של אתר שמלות כלה באזור השרון נכתב לפני כמה שנים. אבל היום החלטנו לרענן אותו עם תמונות עדכניות מהאתר ועם תוספת קטנה של ציון העובדה שאנחנו עדין יחד.

הרבה ימים זרמו במהלך השנים של קידום האתר של תמרה, הצלחות רבות ואתגרים לא פשוטים, ביניהם תקופת הקורונה ההרסנית לתחום האירועים והחתונות. קידומו האורגני של האתר הוכיח את עצמו כעמוד התווך המרכזי שעליו נשען השיווק של העסק וגם זה שמסייע לצאת ממשברים מהר יותר ובפחות נזקים.

וזהו הסיפור המקורי שנכתב מאוד מזמן…

אתר האינטרנט של סטודיו לעיצוב שמלות כלה בכפר סבא הגיע לידינו כאתר קטן ללא מיקומים משמעותיים. כחלק מעבודות האופטימיזציה במסגרת חבילת קידום האתר בנינו את האתר מחדש במערכת וורדפרס האהובה עלינו וגם על גוגל, והוא עבר מטמורפוזה מאתר קטן של עסק קטן באזור השרון לאחד האתרים המובילים בתחום שמלות הכלה היום.

קידום אתר שמלות כלה

המלחמה על המיקומים ברשת

תחילה לא העזנו לקוות שנוכל להתמקם גבוה בביטויים המרכזיים, אז בחרנו ללכת עקב אחר אגודל ולבחרנו באסטרטגיית קידום כמה שיותר ביטויים של “זנב ארך”, קטגוריות שונות של שמלות כלה (קלאסיות, רומניות, וינטג’, תחרה ועוד). התקדמו בהדרגה ותפסו את המיקומים הראשונים ביותר ויותר ביטויים רלוונטיים.

פתחנו בלוג איכותי מאוד והתחלנו למלא אותו בתכנים מעניינים מתחום עיצוב שמלות הכלה על בסיס קבוע. הבלוג הפך לסוג של מגזין עם המון תוכן יצירתי ומעניין (לא עוד מאמרים של “איך לבחור שמלת כלה” שמופיעים בכל אתר של סלוני כלות בארץ). שפכנו שם פוסטים מעמיקים של רעיונות, השראות, טיפים לכלות ותמונות של שמלות כלה בארץ ובעולם. תהליך זה מיתג בהדרגה את האתר של הלקוחה ורכש לו מוניטין אצל הגולשים וגם בגוגל. ואז לפתע גם בביטוים המרכזיים “שמלות כלה” ו”שמלת כלה” מצאנו את עצמנו מתחרים על המקומות הראשונים עם מעצבי-על בינלאומיים ואתרי אינדקס של חתונות שתמיד תופסים את השורות הראשונות בתוצאות החיפוש.

קידום אתר מעצבת שמלות כלה

1 Comment

  • נסיה

    שלום, אני מעצבת שמלות כלה וערב ומעוניינת בהצעת מחיר לקידום ממומן בגוגל, פייסבוק ואינסטגרם.
    תודה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *