קידום אתרים בחיפה

קידום האתר ברמה הלוקלית באזור חיפה והקריות כולל מספר רבדים שמשלימים זה את זה.

קידום לוקלי

המודעות בנושא קידום האתר בביטוים הכוללים את שם הישוב בו נמצא העסק הולכת ונבנית אצל מנהלי השיווק ובעלי העסקים המקומיים. הבנה זו הרבה יותר חשובה ומשמעותית עבור העסקים שאינם נמצאים באזור המרכז, כיוון שרוב לקוחותיהם הפוטנציאליים יחפשו את שירותיהם בתוספת שם העיר.

חיפה היא דוגמה מצוינת לקידום אתרים לוקלי כיוון שזאת עיר גדולה בצפון הארץ עם פעילות עסקית לא מבוטלת ותחרות ברשת שתופסת תאוצה מיום ליום. גולשים תושבי חיפה והסביבה שיחפשו חנויות, בתי קפה או מוקדי שירות בקרבת מקום מגוריהם יקלידו בגוגל ביטויים כגון “חנויות אופניים בחיפה”, “מסעדה כשרה במרכז הכרמל”, “משרד עורכי דין בהדר”, “חנות מחשבים בצ’ק פוסט” או “פיצה באחוזה”. ואתם רוצים להיות שם בתוצאות החיפוש כדי שימצאו אתכם.

אבל הרבה לפני שתיגשו לעבודה המורכבת של הקידום האורגני ותצללו למעמקי גוגל אדוורדס, הרבה לפני הפייסבוק, האינסטגרם ושאר הרשתות החברתיות אתם חייבים לרשום את העסק בגוגל עסקים www.google.com/business

להיות על המפה תרתי משמע

גוגל עסקים מאפשר לכם למקם את העסק לכם על המפות של גוגל בצורה ויזואלית ולנווט אליו. ראו צילום מסך של מה שמתקבל בחיפוש הביטוי “פיצה חיפה” במפות של גוגל:

קידום אתרים בחיפה

בשנים האחרונות גוגל התחילה לממשק את הרישום של העסקים במפות שלה עם תוצאות החיפוש האורגניות בגוגל, כך שבחלק מהחיפושים שמזכירים את שם הישוב או האזור – בחלק העליון של התוצאות מופיע קטע רלוונטי מהמפה עם סימון העסקים עליו וגם שמות של מספר עסקים עם כתובת, שעות פתיחה, קישור לאתר והוראות הגעה. תראו איזה יופי של תוצאה מתקבלת כאשר מקלידים בחיפוש בגוגל “חנות מחשבים בחיפה”:

קידום אורגני בחיפה

הרישום בגוגל עסקים דורש מילוי קפדני של כל הפרטים וגם תחזוקה לאורך זמן, אבל הוא בהחלט עשוי להביא את הלקוחות אל העסק שלכם וגם לתת דחיפה קטנה לקידום האורגני.

קידום אורגני של עסקים בחיפה

לעסק מקומי בחיפה, גם אם הוא קטן, יש הזדמנות מצוינת ואף יתרון תחרותי אל מול המותגים הגדולים שמתחרים בו. בניית אסטרטגיה נכונה של קידום האתר יכולה לאפשר להתייצב במיקומים גבוהים בביטויי מפתח רלוונטיים ברמת המיקום הגאוגרפי ואף לעקוף את החברות הגדולות שנראות בלתי מנוצחות בעולם האמיתי.

כאשר הלקוחות הפוטנציאליים שלכם מחפשים את המוצר או השירות הם מעוניינים לקבל תוצאה רלוונטית לחיפוש ולא לברור בין אלפי תוצאות של שרותים דומים בתל-אביב. לכן הרוב המכריע יקליד בחיפוש את שם העיר, השכונה ואף רחוב. תנסו לדמיין מה הייתם מקלידים אם הייתם צריכים למצוא דחוף מדביר – “הדברה” או “הדברה בחיפה”? או אפילו “הדברת נמלים בחיפה”?

לקוחותינו בחיפה

לפניכם דוגמאות של מספר לקוחות שלנו שהעסקים שלהם נמצאים בחיפה והסביבה:

שוקרמיקה

קידום אתר בחיפה

חנות גרניט פורצלן וקרמיקה ותיקה מאוד בעיר התחתית בחיפה. במסגרת שירותי הקידום בנינו את האתר מחדש בוורדפרס, מערכת מתקדמת וידידותית מאוד לגוגל, התאמנו אותו לצפייה במכשירי טלפון ניידים וביצענו בו אופטימיזציה לקידום בגוגל. האתר ממוקם גבוה בביטויים כגון “גרניט פורצלן בחיפה”, “ריצוף פורצלן בחיפה”, “גרניט פורצלן בצפון” ועוד.

קבוצת אלוקל

קידמנו שני אתרי הקבוצה השייכים לחברת אלוקל ולחברת עמיאל מקבוצת אלוקל שממוקמות בקריית חיים ופועלות בכל הארץ. הקידום האורגני התמקד בכל הקשור לחיפוי אלומיניום לבניין, מסתורי כביסה, פרגולות, גגונים ומוצרי גמר אלומיניום לבניין נוספים.

קידום אתרים אורגני

 

שחר יועצים

קידום אתר אורגני בחיפהחברת ייעוץ עסקי מקומית העוסקת בליווי ופיתוח עסקים ומעבירה סדנאות וקורסים לסקטור העסקי באזור חיפה. “שחר יועצים” מממוקמת במקום הראשון בחיפוש בביטוי “ייעוץ עסקי בחיפה”.

לייעוץ ראשוני או הצעת מחיר לקידום האתר צרו קשר>>

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *