סיבות טובות לפרסם ניוזלטר

בעלי אתרים ומנהלי תוכן רבים שולחים לרשימות תפוצה כאלו ואחרות ניוזלטר חודשי, אבל האם הניוזלטר שהם שולחים מועיל לאתר או לחברה?

ניוזלטר מנוסח ובנוי באופן מקצועי יכול להיות בעל ערך אמיתי. ניתן באמצעותו להשיג מטרות חשובות, כגון:

  • הגברת מכירות
  • חיזוק מכירות שבוצעו
  • ביסוס מוניטין האתר או החברה
  • שמירה על קשר עם לקוחות החברה

הגברת מכירות באמצעות ניוזלטר

מכיוון שהניוזלטר ממוען ללקוחות החברה או ללקוחות פוטנציאליים ניתן וכדאי לקדם באמצעותו את שירותי ומוצרי החברה. מומלץ לפרסם בגוף הניוזלטר מבצעים מיוחדים. על המבצעים להיות אטרקטיביים מספיק בכדי שהמכותבים יתעניינו בהם. כמובן שמבצע אטרקטיבי במיוחד יביא לכך שחלק מהקוראים ימשיכו הלאה לבירור פרטי המבצע, אבל ערך בלתי מבוטל למבצע אטרקיבי הוא העלאת אטרקטיביות הניוזלטר בעיני הקורא והגברת הסיכוי שבפעם הבאה שיישלח אליו ניוזלטר מאותה החברה – הוא ישקול בחיוב לפתוח את המייל.

חיזוק מכירות שבוצעו

אקט המכירה השנייה – הלא הוא ‘חיזוק המכירה’ – חשוב למניעת ביטולי עסקאות ולהפחתת תלונות של לקוחות חדשים. הניוזלטר מאפשר למפרסם לקבע בתודעת הקורא את איכות מוצריו או שירותיו.

ביסוס מוניטין

הניוזלטר משקף את המפרסם. אם תוכנו מעביר ערך אמיתי לקורא, אטרקטיבי,  בנוי באופן מקצועי,  וכתוב כהלכה – כך ייראה המפרסם איכותי ומקצועי. משלוח תדיר של גיליונות ניוזלטר איכותיים שהמקבלים קוראים אותם יביא בהכרח לחיזוק שם המפרסם בעיני הקורא.

שמירה על קשר על הלקוחות

הניוזלטר הוא כלי מובהק ויעיל לשמירה על קשר עם לקוחות החברה – באמצעות משלוח קבוע של ניוזלטר איכותי ניתן להציף בתודעת הקוראים את שם החברה על בסיס קבוע ובדרך זו לשמר לקוחות, לגרום ללקוחות לחזור ולקנות בחברה ולשמור על נאמנותם.

השגת מטרות הניוזלטר

ניוזלטר שאינו משיג את המטרות שלשמן הוא נשלח – ראוי שיתוכנן בקפידה מחדש. ההצדקה היחידה למשלוח הניוזלטר היא השגת המטרות שלשמן הוא מתוכנן, נכתב, נערך ונשלח. לכן, לפני שאתם שולחים ניוזלטר – שבו ובדקו מה הן המטרות שלכם וכיצד ניתן להשיגן באמצעות הניוזלטר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *