מפרסם בגוגל – רוצה קליק בשקל?

ההגמוניה הכמעט טוטאלית של גוגל בחיי הגולש הממוצע, היא כבר הרבה מעבר לתופעה זמנית ובעצם מדובר באורים ותומים של מנועי החיפוש באינטרנט. אין זה פלא, אם כן, שפרסום בגוגל מהווה דרך פרסום אפקטיבית ביותר וביחס ישיר – מבוקשת ביותר:

עניין של עכבר ומקלדת

כמו רוב העיסקאות שאפשר לבצע היום בעזרת עכבר ומקלדת, גם עסקת פרסום בגוגל אפשר לסגור בלי הרבה מאמץ עם שירות Google adwords ובעזרת תוכנה ייעודית של מנוע החיפוש, המאפשרת רישום עצמאי ופרסום בכמה דרכים – פרסום כחלק מתוצאות חיפוש בתור “קישורים ממומנים”, פרסום מודעות באתרים נוספים המופיעים בין תוצאות החיפוש ופרסום ברשת התוכן עצמה, כאשר בכל האפשרויות הנ”ל יש התאמה בין מילות המפתח שבמודעה למילות המפתח של התוצאות.

תשלום ממוקד ביותר

לא רק שמדובר בחשיפה רחבה במיוחד לקהל יעד פוטנציאלי (שהרי מי שמבקש מילות חיפוש המופיעות גם במודעה, מתעניין מן הסתם במידע, או במוצר קשור), אלא שאופי העסקה משתלם ביותר, שכן המפרסם לא משלם על הצגת המודעה עצמה, או על מספר המופעים שלה באתרים, אלא על מספר ההקלקות על המודעה, מה שהופך את התשלום שלו לממוקד ביותר – הוא יודע שהוא משלם עבור חשיפה למי שקרא את המודעה.

פרסומאים מהשורה הראשונה כבר מזמן הבינו את הפוטנציאל הגלום בפרסום בגוגל וכמו אילן שילוח מפתחים אסטרטגיות שיווק חדשות ויעילות להפליא, שעובדות לטובת המפרסמים.

רבים בישראל כבר הבינו עד כמה הפרסום בגוגל משמעותי עבורם ולהם נראה כי אי אפשר בלעדיו אך רבים עוד יותר עדיין נמצאים מחוץ למעגל המפרסמים בגוגל ולכן השוק הזה עדיין בחיתוליו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *