אפליקציות מומלצות לשנת 2016

חוויית גלישה, צרכנות יעילה, זמן איכות ברחבי הרשת – אלה רק חלק מן הדברים שאותן מציעות אפליקציות רבות.

מסקרים שונים – שתוצאותיהן הוצלבו – עולה, כי הגולש הממוצע מביט בסמארטפון שלו כ-110 פעמים ביום, ומדי חודש הוא מפעיל כ-30 אפליקציות. מדובר בתחום דינמי, תחרותי, המהווה כר פורה ואטרקטיבי ליזמים שונים הנאבקים על תשומת הלב שלנו, על הרגלי הצריכה (מתוך רצון עז לשנותם ולהשפיע עליהם, לעורר ביקושים וצרכים רדומים).

מגמות שרווחו בשנת 2015 ימשיכו לתת, כמשוער וכמצופה, את הטון גם בשנת 2016. הן יתאפיינו ברצון של אנשים לחו/ש חלק מקהילה, ממשפחת האדם בכלל ומקבוצות שייכות וייחוס שונות. מכאן, שתימשך מגמת ההתעצמות של הרשת החברתית פייסבוק בכלל והצ’אט שלה בפרט, האפליקציות החברתיות WhatsApp ואינסטגרם גם הן צפויה להמשיך לצעוד בראש מצעד האפליקציות האהודות, אליהן יצטרפו אפליקציות חדשות פרקטיות בחלקן, ולשעשוע והנאה בחלקן מנגד.

אפליקציות מובילות ברשת

זמן איכות, זמן פרקטיות

האפליקציות השונות אמורות להפוך את הגלישה שלנו, הצרכנים, לזמן איכות, גם אם לא מדובר רק בזמן פנוי, שהרי אנשים, כידוע, גולשים כל הזמן ובכל מקום – בעבודה ומחוץ לה. האפליקציות הן אפוא אל-מקומיות ואל-זמניות. ישנן אפליקציות שהן כלי עזר נייד, ישנן כאלה שצמחו על מנת להעניק זמן איכות בכל מקום.

האפליקציות המומלצות לשנה החדשה – חדשות לצד ותיקות

  • BeepMeUp – אפליקציית טרמפים BeepMeUp היא אפליקציה המאפשרת להציע ולבקש טרמפים בפריסה ארצית. כל המעוניין בטרמפ למקום מסוים, בתאריך ובשעה נדרשת יכול להירשם ולפרסם בקשתו, להצטרף למסלולי נסיעה מוצעים, ולהתאים את הצרכים האישיים לפי הנתונים של שאר המשתמשים באפליקציה.
  • Waze – פרי פיתוח ישראלי, אפליקציית הניווט הפופולארית בעולם, אפליקציה המאפשרת לכל משתמש להגיע לכל יעד נבחר במסלול הקצר והמהיר ביותר.
  • Minecraft: Pocket Edition – משחק מיינקראפט הממכר בגרסת המובייל, משחק שבו הגולשים תוחמים ומעצבים את הטריטוריה שלהם ומגנים עליה מפני זומבים בעולם של בלוקים.
  • Diet Watchers Diary – אפליקציה המעודדת אימוץ אורח חיים בריא ונותנת תזכורת לאכול נכון ובריא ולשלב ביום-יום פעילות ספורטיבית.
  • FIFA – אפליקציה ייעודית למשחק הכדורגל רב המשתתפים המוכר בכל העולם.

אפליקציות מומלצות לשנת 2016

והמנצחות הן…

המכנה המשותף לאפליקציות המובילות והמומלצות הן היותן מבוססות על תקשורת בכלל ועל קשר חברתי ובין אישי בפרט. הגדולות שבהן נגישות וזמינות להורדה בחינם. גם אלה שיש להן מחיר – עלותן זעומה וזניחה ביחס לתועלת ולהנאה שניתן להפיק מהן. במגמת גידול וצבירת פופולריות נמצאות אפליקציות של משחקי רשת בכלל ומשחקי מחשבה, המאתגרות את המוח, בפרט. על פי ההערכה, צפוי מספר המכשירים הניידים להגיע בשנת 2016 ליותר משמונה מיליארד. מדובר בפלטפורמה שיווקית חסרת תקדים בנגישותה ובזמינותה, ולכן צפוי לגבור השימוש בה כאפיק שיווקי אפקטיבי, לרבות באמצעות אפליקציות פנים ארגוניות המייעלות ומשכללות את התקשורת בין מנהלים ועובדים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *